Når man køber en varer er det rart at vide, hvor meget man skal betale ved kassen. Sådan har vi det også selv.
-Vi tager udgangspunkt i:
-Vi skal tjene penge på alle vores opgaver – det skal du også.
-Vi har etableret os med faste lave omkostninger
-Vi registrerer og dokumenterer vores tidsforbrug
-Vi er effektive og kan eksekverer hurtigt
Kom godt i gang – handler også om at kende præmissen og undgå overraskelser i samarbejdet. Vi har følgende økonomi struktur:
- 1st. møde (tlf. eller fysisk). Her afklares, om vi kan opfylde dine ønsker og om kemien er på plads. Dette møde vil du ikke blive faktureret for.
- Orientering: Indsamling af information og data, samtale med ejer/bestyrelse med en konkretisering af opgaven og tidsramme. Udkast til samarbejdsaftale. Faktureres med dkr. 7.500,- + kørsel efter statens takst.
- Opstart: Når vi kender og kan tilrettelægge vores samarbejdes art og opgaver, vil vi kunne give dig en ramme, timepris eller opgavepris.
- Vi fakturerer månedsvis bagud specificeret med tidsforbrug på opgaven, møder og kørte km.
- Vi tilbyder efter vores samarbejde et årligt opfølgningsmøde som pkt.1
Vi hjælper også gerne dig og din virksomhed
Morten Boysen
adm. dir
https://www.mortenboysen.dk/kontakt/