PRIS

Når man køber en varer er det rart at vide, hvor meget man skal betale ved kassen. Sådan har vi det også selv.

-Vi tager udgangspunkt i:

-Vi skal tjene penge på alle vores opgaver – det skal du også.

-Vi har etableret os med faste lave omkostninger

-Vi registrerer  og dokumenterer vores tidsforbrug

-Vi er effektive og kan eksekverer hurtigt

Kom godt i gang – handler også om at kende præmissen og undgå overraskelser i samarbejdet. Vi har følgende økonomi struktur:

  1. 1st. møde (tlf. eller fysisk). Her afklares, om vi kan opfylde dine ønsker og om kemien er på plads. Dette møde vil du ikke blive faktureret for.
  2. Orientering: Indsamling af information og data, samtale med ejer/bestyrelse med en konkretisering af opgaven og tidsramme. Udkast til samarbejdsaftale. Faktureres med dkr. 7.500,- + kørsel efter statens takst.
  3. Opstart: Når vi kender og kan tilrettelægge vores samarbejdes art og opgaver, vil vi kunne give dig en ramme, timepris eller opgavepris.
  4. Vi fakturerer månedsvis bagud specificeret med tidsforbrug på opgaven, møder og kørte km.
  5. Vi tilbyder efter vores samarbejde et årligt opfølgningsmøde som pkt.1

Vi hjælper også gerne dig og din virksomhed

Morten Boysen

adm. dir

https://www.mortenboysen.dk/kontakt/